Ieri - Trecutul - Azi - Prezentul - Mâine - Viitorul ! "Azi - Prezentul este darul lui Dumnezeu!"


Noi nu putem schimba trecutul, dar viitorul este al nostru!



  Miniprix.ro  Bonprix

miercuri, martie 27, 2013

Tagged Under: , ,

Noutati din filmul Suleyman Magnificul, episodul 92

Share


Buna seara, dragii mei vizitatori. Dupa cum stiti in seara aceasta sa difuzat in Turcia episodul 92 din Suleyman Magnificul.
Eu am mai actualizat descrierea episodului 92 si voi continua sa reactualizez...
Flory's Blog va ofera cele mai noi informatii despre episoadele difuzate in Turcia. Eu incerc, sper sa fiu la asteptarile dvs.
Noutati!!!Sultana Hatice a refuzat să se supună deciziei lui Suleyman, ca ea să se căsătorească Pașa Husrev .Gyulfem anunta noutatile in harem.
 Despre ce vorbesti Zamfida?
Este adevarat ce spui?
Ea ii confirma ca este adevarat.
Mahidevran spune: Printul Mustafa niciodata nu ar face asa ceva...
Mahidevran spune iar: Mustafa ce faci!!! Si incepe sa se roage lui Allah spunand : fieti mila de noi, dupa care i se face rau si vrea sa ramana singura in camera. Din pacate iar primeste vesti rele si incepe sa planga si ii tremura mainile.
Mustafa ajunge la palat si merge sa vorbeasca cu Suleyman...
Toata lumea aude despre Mustafa si Suleyman!
Va rog sa verificati si aici!

Vine Zamfida si o anunta pe Sulatana Mahidevran, despre Mustafa ca nu se supune ordinelor lui Suleyman, iar sultanei nu-i vine sa creada ce aude si-o intreaba din nou pe Zamfida: 

Va rog sa dati un like paginii de Facebook, 
daca va place Flory's Blog, click aici!

Va multumesc!


Traducerea si adaptarea imi apartine! 
Nimeni nu are dreptul, ca fara acordul meu sa o distribuie.

Daca traducerea nu este intocmai ca si traducerea oficiala a serialului, eu nu imi asum raspunderea. 
Deoarece eu am facut-o publica pe blogul meu personal si este omeneste sa mai gresim sau sa nu intelegem corect ceea ce actorii vorbesc in limba turca.

Pentru o traducere mai buna, recomand tutoror vizionarea filmului Suleyman Magnificul la postul TV de la KanalD!

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

Daca v-a placut acest articol, nu ezitati sa imi lasati un comentariu, like sau share, iar daca aveti intrebari puteţi folosi de asemenea pagina de "contact".
Nu uitati sa va abonaţi la Flory's Blog, (gasiţi cãsuţa de abonare în coloana din dreapta).
Ma puteti urmari si pe Facebook.

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

W



Persoane interesate

Follow by Email